Vrátenie a výmena tovaru
Vrátiť alebo vymeniť objednaný tovar môžete bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia.
Tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo nekompletný. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť pri vrátení aj všetko príslušenstvo a doklady (záručný list, návod, príp. darček, ktorý bol súčasťou tovaru).
Tovar starostlivo zabaľte, ideálne do pôvodného a neporušeného obalu.
Prosíme Vás o dôkladne vyplnenie žiadosti o odstúpení od zmluvy.
Peniaze za vrátený tovar vám odošleme na uvedené číslo účtu do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
O vrátenie alebo výmenu tovaru môžete najjednoduchšie požiadať priamo na našej webstránke.
Odkaz na zadanie požiadavky: https://sammer.sk/module/dm_support/dm_support_list
Tovar pošlite najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balíček neposielajte na dobierku):
FACHPERSONAL s.r.o.
Mihaľov 34A/2498
085 01 Bardejov
0905 695 752
Viac informácií nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach a v reklamačnom poriadku.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na email reklamacie@sammer.sk.
Reklamácia tovaru
Zakúpili ste si tovar, ktorý po nejakej dobe prestal fungovať, nepracuje správne alebo sa na ňom prejavila porucha? Výrobok dôkladne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Výrobok odporúčame posielať kompletný, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo obsahom balenia. Pre rýchlu identifikáciu odporúčame pridať k výrobku kópiu predajného dokladu (faktúra) a sprievodný list, v ktorom opíšete, aká porucha sa na tovare prejavila. Pre tieto účely je možné využiť reklamačný formulár.
O reklamáciu tovaru môžete najjednoduchšie požiadať priamo na našej webstránke.
Odkaz na zadanie požiadavky: https://sammer.sk/module/dm_support/dm_support_list
Výrobok následne zašlite na nižšie uvedenú adresu:
FACHPERSONAL s.r.o.
Mihaľov 34A/2498
085 01 Bardejov
0905 695 752
Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.
Záruka sa neuznáva v týchto prípadoch:
- Ak ste tovar používali na iný účel, ako bol pôvodne určený.
- Bežným opotrebovaním tovaru (napr. častým nosením).
- Pri zanedbaní starostlivosti o tovar.
- Nesprávnou a neodbornou manipuláciou alebo údržbou.
- Pri mechanickom poškodení neopatrnou manipuláciou.
- Neodbornými zásahmi do štruktúry tovaru.
Viac informácií nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach a v reklamačnom poriadku.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na email reklamacie@sammer.sk.